hak ettiği değeri görmediğini düşündüğüm bir kitap. okbli bir genç kızın hayatını okuyoruz ve son derece gerçekçi ve etkileyici bir hikaye. yer yer içimi parçaladı, yer yer yüzümü güldürdü. çok sevdiğim bir kitap oldu. herkesin mıtlaka okumasını istediğim bir kitap! not: kitapta caroline karakterini gerçek bir kişiden esinlenildiğini bilmek beni daha da üzdü…