Yazarın biri sizi düşünüyor kitabını okuyup beğenmiştim daha önce. Ama bu kitap benim için bir hayal kırıklığı oldu. Kitabın içine giremedim, karakterlere bağlanamadım. Bazı kısımları da klasik türk dizilerindeki klişe sahneler gibi geldi bana. Yarım bırakmayı sevmediğim için zar zor da olsa bitirdim.