Kitabı daha şimdi bitirdim ve birçok duyguyu aynı anda yaşıyorum. Hem çok kızgınım hem çok üzgünüm hem de böyle güzel bir kitap okuduğum için çok mutluyum. En azından vaktim boşa gitmedi yani.
Akif Selim senden öyle çok nefret ediyorum ki serinin diğer kitaplarında sever miyim hiç bilmiyorum.
Hare Güz benim güzel kızım.Onu o kadar çok seviyorum ki...
Bu hikayede yanan birisi varsa o da sensin.
Yaşadığı şeylerin hiçbirini hak etmedi bunları yaşamamalıydı.Karşılığı bu kadar ağır olmamalıydı.
Kitabın sonunda ben yıkıldım Hare Güz nasıl yıkılmasın ki ...
Umarım 2. kitapta çok güçlü bir şekilde geri döner. Eskisinden de çok yıktılar onu. Herkes bir araya geldi mahvettiler kızı.
Çok sevdiğim bir kitap oldu umarım hemen 2. çıkar da okurum.