Kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim. Ama pek güzel değildi. Hep aynı şeyler söyleniyordu ve bitiklik söz konusuydu. Kısacası bölümler birbirinin tekrarı gibiydi. Ama içindeki bazı alıntıları sevdim.
Merthan DemirSevdim Gittielfsbookself
Sevdim GittiMerthan Demir · Yakamoz Yayınları · 2018322 okunma