7/10
·176 syf.··
2022 119. kitabı
Denemedigim yol kalmadı içinde yazmıştım, özetle cocugunuzu çok sevin, oynayın, vakit geçirin diyor, son bölumde ise sorunlar karşısında nasıl çözüm bulacagimiz derin nefes al, düşün vs. şeklinde anlatılıyor.. Benim için çok faydalı, bilmediğim bir şeyi anlatan bir kitap değildi. Tavsiye etmiyorum.
Sabrımı Zorluyorsun!Isabelle Filliozat · Kuraldışı Yayınları · 2016461 okunma
·
74 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben açıkçası "ebeveynliğe dair okumaya yapmayanlar" için tatmin edici olmayabilir diye yorumlamayı tercih ederim. Kaldı ki 6-11 yaşa ilk kez anne-baba olacak birileri için güzel örnekler var kitapta. Size "bilmediğiniz bir şeyi anlatmaması" başkalarına faydasız olması anlamına gelmez. Kitapları yorumlarken biraz daha insaflı olmakta fayda var naçizane görüşüm. Selamlar.