Spoili !!!
Puan vermedi·608 syf.··
2022 23. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 14 Nisan 2022 17:10
Öncelikle kitabı çok sevdim. Gerçi ben bu seriye aşığım. Bundan 3 yıl öncesine kadar hiçbir şekilde kitap okuma alışkanlığım yoktu. Hocaların zoruyla falan okuyordum.Bir gün arkadaşımdan bu serinin ilk kitabı Ay Çöreği’ni aldım ve 1 günde bitirdim. O günden sonra ben kitap okuma alışkanlığı kazandım.Günde 200-300 sayfa kitap okuyabiliyorsam bu kesinlikle Ay Çöreği kitabı sayesinde yani bu seriyi bence okuyun. Bu kitapta yeni karakterler giriyor. Yasmin kızı Rosa .Yasminden nefret ettim gerçekten sürekli Romeomuza yaklaştı durdu beni sinir etti.Rosayı ise çok seviyorum o kadar tatlı sanki kardeşim gibi oldu diyebilirim. Bu kitapta Sahra düzelmiş eski sürekli bir şeylerin arasında kalan Sahra yoktu artık.Bunu çok sevdim. Kitabın başında dedim bu Ahmet seviyor mu bizim Julieti neyse ki sevmiyormuş artık çok şükür. Kitap tam tadında bitti. 1 puanı kırmamın sebebi ise 500’e kadar Yasmin , Andre olayları bir türlü bitmek bilmedi ne olduysa son 100 sayfada oldu sanki 2x ‘e almışız gibi . Emir ve Sahra’nın çocukları falan doğsaydı da öyle bitseydi keşke ama olsun yine de çok güzel bir kitaptı. 9/10
Gençlik/Aşk
Kırmızı KurabiyeZeynep Sahra · Ren Kitap · 20222,714 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.