Aslında Sarah Jio kitaplarını çok seven biriyim. Ama bu kitabı pek hoşuma gitmedi. Başta, kızın senelerdir çektiği hastalığın aslında hastalık olmadığını, onun bir yetenek olduğunu, daha ilk defa tanıştığı bir kadından duyup da hemen inanması bana biraz saçma geldi. Bunun dışında kitapta olaylar çok hızlı geçti. Mesela ben çocuk karakterin ne ara birbirlerine aşık olduklarını anlayamadım bile. Kısacası Sarah Jio'nun bu kitabı benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Yine de bitirdiği için mutluyum çünkü Sarah Jio'nun okumadım tek kitabı kaldı. Onu da en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım.