·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2022 10:55 Kitabı beğendim sadece adamın sonunda ölmesine üzüldüm çünkü kitaptaki karakterin sevdiğiyle buluşmasını beklerken sevdiğinin anlatımıyla öldüğünü öğreniyoruz hislerime dokunan bir kitap oldu adamın nasıl gerçekten güzel kaybettiğini anlatıyor bize sevdiklerimizin değerini bilmemizi ne yapmak istiyorsak onlar varken yapmamızı kimseyi kaybetmeden onları üzmeden doğru kararlar alarak yaşamamız gerektiğinden bahsediyor gerçektende doğru söylüyor çünkü durumumuz ne kadar kötü olursa olsun ne kadar berbat bir halde olursak olalım ayaklarımızın üstünde durmamız gerekiyor kitaptakı Şenol abi gibi intihar etmek üzere kendimizi çatıda bulmayalım “Bilelim ki bu dünyaya bir sınav için geldik elbetteki bir sonumuz olacak kendi sonumuzu biz yazmayalım”