Korkunç ama çok gerçek bir kitap. Öyküleri iç ürpertici ve sarsıcı.Dünyadan korkmak için doğaüstü şeylere ,fantastik yaratıklara gerek yok.İnsan başlıbaşına bu dünya için kötü zaten.Arjantinli yazar aslında bir gazeteciymiş ve yazdıklarına bakılırsa 2. Sayfa haberlerini harmanlayıp büyülü gerçeklikte bir öykü kitabı yazmış.Ben çok beğendim.