kitabı ilk okuduğumda son sözü okumayı unutmuşum farkında olmadan bu nedenle cinayetleri kimin işlediğini bulmak için çok kafa yorduğum ama bulamadığım kitaptır. (tabiki ikinci okuyuşumda son sözünü de okudum ve kimin yaptığını gördüm yahu şeytanın aklına gelmez! )ayrıca olayı, kurgusuyla gönlümde taht kurmuş bir kitaptır burdan herkese tavsiye ediyorum.