·304 syf.····Okunma: 17 Nisan 2022 23:39 Kitabın ismini gördüğümde içinde çok tatlı, insanın içini ısıtan hikayelerin olduğunu düşünüp okunmaya karar verdim. Kesinlikle beklentimi karşılamadı. İçinde yer yer korkunç hikayelerde vardı, özellikle çocuklara hiç uygun olmayan. Bazı özlü sözlere bir kaç defa daha denk geldim. Bazı hikayeler aşırı bilindik hikâyelerdi. Bana katan bir şey olmadı diyebilirim.