üzgün lordlar ve kandirikci varisleri
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Bu kitap muhteşem bi şey. Acilen okumanız lazım yoksa çok şey kaybedersiniz. İlk başta wattpad e olan ön yargılı tavrım yüzünden korktum ama gayet okunabilir ve okunması gereken bi kitap. Bu kitaptaki kinlerim kesinlikle Nova ve Sonay oldu . Bazen nova saçma salak sonuçlara varmış olsada genel olarak tapılası bi karakter, Sonay zaten hava krallığı varisi olduğu için asil ve hırçın, hırçınlik kendine özgü heralde..., kısaca mükemmel. Daren için diyebilecek pek biseyim yok , güven vermiyor bana zaten çok garip bi ünü var. Doğrusu darene pek bi yukselmedim bu kitapta fakat 2. Kitabın incelemelerinde darenin önemli bir yeri olduğu için bisey demek istemiyorum. ARIN BENIM KIMSEYE VERMIYORUM. Arın dünyada gördüğüm en iyi karakterlerden bi tanesi , duyguları ile hareket eden kişiler beni çok etkiliyor . Arın zaten su lordu olduğu için kanında var. Sadece diyebileceğim tek şey; Novanın suçu neydi? Amon zaten şerefsizin önde gideni . Herhangi bir nedeni olmadan saf güç istiyor . Sukurki toprak burcu değil şu burcuyum. Amon için diyebileceğim tek şey; umarım ölürsün pezevenk. Sina aşkım. Sina çok mükemmel Bi lord , eğer şu kralligindan olmasam hava krallığından olmak isterdim. Çok güzel Bi kalbi var fakat mantikli olanı yapıp benim kalbimi kırıyor. Ama diyebileceğim tek şey; Sen mutlu olmayı hakkettin Sina... Yukarda lordlarla alakalı düşüncelerimi yazdım, yan karakterleri belki sonra yorumlarım. Ama dediğim şey okuyun okutturun. Varislerin zamanı... Ariana, çok büyük spoi yedim burda soylemicem. Aslına bakılırsa çok sevdiğim Bi karakter bence gereksiz hate yiyor ama amonun vaftizi olduğu için hak veriyorum . Qma taş yani çok huzel kız sevilir yani. Ayzer , kısaca ayzer i sevmiyorum. Nova , üstüne konuşulacak birsey yok , umarım büyüyünce nova gibi olurum . O MUKEMMEL. SONAY , O KIZA TAPILIR. Çok güzel Bi karakter.
1000Kitap
Lordlar ve Vari̇slerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202110,3bin okunma
·
234 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.