·464 syf.····Okunma: 21 Nisan 2022 16:22 Yani beni şu yarım bırakmama gibi huyum olmasa yarıda bırakacağım bir romandı . İlk başlarda ilginç bir ölüm vakası dışında hicbirsey yok sürekli bir diyalog geçiyor , madem kazıklı voyvoda , Nazi ve film olarak Hostel " OTEL " gibi şeyleri konu alacaksın daha zalimce şeyler bekliyor insan . Birde şu erkek ve kadın ilişkileri niye hep yatakta bitiyor herseferinde libido olayını okumak tansiyonumu düşürüyor . Sonu zaten trajik Aile dramı . Avrupa Yakası dizisinde Hümayra'nın ' İffet ' dediği gibi Soldan Soldan geldiler bana sanırım ..