Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 22 Nisan 2022 00:09 Yazarı daha önce tanımadığım halde kitaba karşı içimde bir sıcaklık oluşmuştu. Okuduğumda bu sıcaklığın boşuna olmadığını gösterecek sebepler bulabildim. Saplantılı ensest bir aşk hikayesi gibi özetlenmesi, kitabı acımasızca yargılamak olacaktır. Ben ensestlik kısmını yok sayarak okumaya özen gösterdim. Bu okuma sonucunda; aşk saplantısına düşen kahramanın, bu saplantısını açıklarken tekrara girmeden ve detaylarla duygularını açıklaması güzel bir kitap olduğunu düşündürdü. Bazı detayları okumak sıksa da, aslında kahramanın hayal,düşünme ve betimleme gücüne şahit olduğumuz için, bu zenginliğin kitabın ana konusu olduğunu düşünüyorum. Okumanızı tavsiye ederim. Ben yazarın diğer kitaplarından da ileri de okumayı düşünüyorum.