8/10
Kitap dikkat çekici bir şekilde başlıyor. İntihar etmek isteyen ve hatta eden bir kadından. Nereye bağlanır dedim kendi kendime .
Araf’ı anlatıyor , arafta geçiyor . Hayatlarımızın farklı versiyonları olsaydı nasıl olurdu’yu defalarca sorgulattı. Yalın, sade , anlaşır bir dil ve hayatımızı , tercihlerimizi , yol ayrımlarında verildiğimiz kararları vs da bir o kadar derinden irdeleyen bir eser .
Nora seni tanımak güzeldi , seni unutmayacağım muhtemelen.
Kitap bittikten sonra üstüne bu şarkı iyi gitti . youtube.com/watch?v=xwtdhWl...
İyi okumalar .