·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2022 22:33 Çok hoş bir hikayeydi İkna, Jane Austen'in samimiyeti ve kalemi çok güzeldi. İlk başlarda sıkıcı gelmişti ama sonradan açıldı. Gurur ve Önyargı'ya çok benziyordu ama ondan daha sade ve olaylıydı diyebilirim. Yüzbaşı Wentworth kesinlikle Mr Darcy gibiydi, onun gibi hayal etmekten kendimi alamadım. Başkarakterimiz Anne'in ilk başlarda yaşadığı kararsızlık ve Louisa'nın yanlış karar vermesi sonucu yaşadığı kötü bir olay, anlatılmak istenen bir ders niteliğindeydi. Yine de kendi kalbinin sesini dinlemenin önemini anlatıyordu. O dönemde, statü farkı ve evliliğe verilen önem konu alıyordu, her zamanki Austen romanı gibi. Okumanızı öneririm.