Dördüncü kitap gerçekten kalbimi paramparça etti ve gözyaşlarım sürekli olarak yanaklarımdan süzülüyor. Daha kötü ne olabilir derken, daha kötülerinin olabileceğini görüyorsun. Mutlu bir sona bağlansa bile yaşanan onca acı, onca kayıp... Kalbimin kırılma sesini duyduğuma yemin edebilirim. Ah Aldrik...