Nisan ayını 12 kitapla tamamlamış bulunuyorum. #Tavsiyeniteliğinde okuduğum kitapları bırakmak istiyorum. Herkese keyifli okumalar, hayırlı sabahlar dilerim😊 (En alta geçen 3 ayın kitaplarını da bırakacağım, yorum ve düşüncesini merak ettiğiniz kitapları sorabilirsiniz.)
NİSAN AYI
1-)Karamazov kardeşler (Dostoyevski)
2-)Oblomov(İvan Gonçarov)
3-)Ecce Homo(Friedrich Nietzsche)
4-)Putların Alacakaranlığı(Friedrich Nietzsche)
5-)Budala(Dostoyevski)
6-)Mrs. Dalloway(Virginia Woolf)
7-)Bir Psikiyatristin Anıları(Irvin D. Yalom)
8-)Sokrates'in Savunması(Platon)
9-)Boyalı Kuş(Jerzy Kosinski)
10-)İdeal Devlet(Farabi)
11-)Denemeler(Montaigne)
12-)Beyaz Zambaklar Ülkesi(Grigory Petrov)
MART AYI
1-)Genç Werther'in Acıları (Goethe)
2-)Bir Çöküşün Öyküsü (Stefan Zweig)
3-)Milena'ya Mektuplar(Franz Kafka)
4-)Afrikalı Leo(Amin Maalouf)
5-)İnsanın Anlam Arayışı(Viktor Frank)
6-)Dinler Tarihi(Ali Şeriati)
7-)İslam-Kapitalizm Çatışması(Seyyid Kutup)
8-)Güvercin Gerdanlığı(İbn-i Hazm)
9-)Kendine Ait Bir Oda(Virginia Woolf)
10-)Huzursuzluk(Zülfü Livaneli)
11-)Babaya Mektup(Franz Kafka)
12-)Cinnetim Cennetimdir(Bülent Akyürek)
13-)Geçmişe Yolculuk(Stefan Zweig)
14-)Yitik Cennet(Sezai Karakoç)
15-)Bulantı(Jean-Paul Sartre)
16-)Sisifos Söyleni(Albert Camus)
ŞUBAT AYI
1-)Yoldaki İşaretler (Seyyid Kutup)
2-)Amok Koşucusu (Stefan Zweig)
3-)Balıkçı Ve Oğlu (Zülfü Livaneli)
4-)Yoksulluk İçimizde (Mustafa Kutlu) 5-)Mecburiyet (Stefan Zweig)
6-)Korku (Stefan Zweig)
7-)İki Şehrin Hikayesi (Charles Dickens)
8-)Ay Işığı Sokağı (Stefan Zweig)
9-)Semaver (Sait Faik Abasıyanık)
10-)Havva'nın Üç Kızı (Elif Şafak)
11-)Beyaz Gemi (Cengiz Aytmatov)
12-)Vadideki Zambak(Balzac)
13-)Babalar Ve Oğullar (İvan Sergeyev)
14-)On Dakika Otuz Sekiz Saniye (Elif Şafak)
OCAK AYI
1-)Altıncı koğuş (Anton Çehov)
2-)Bir delinin hatıra defteri (Nikolay Gogol)
3-)Son Ada (Zülfü Livaneli)
4-)Olağanüstü bir gece (Stefan Zweig)
5-)Körlük(Jose Saramago)
6-)Sırça Köşk(Sabahattin Ali)
7-)Bu Ülke(Cemil Meriç)
8-)Yeni Dünya(Sabahattin Ali)
9-)Toprak Ana(Cengiz Aytmatov)
10-)Şeker Portakalı(Jose Mauro)
11-)Sineklerin Tanrısı(William Golding)