·376 syf.····Okunma: 27 Nisan 2017 22:15 Kitabın ilk sayfalarında kitabı aşırı derece sevmiştim. Sürekli boş bir an bulup okumak istiyordum. Fakat karakterler birleşmeye başlayınca okumaktan pek zevk almaz hale geldim. Aksiyonu bırakıp ikili ilişkilere yönelmeleri sinir bozucu bir durumdu. Ayrıca karakterler birleşmeden önce zaman konusunda büyük bir sıkıntı vardı. Son kısımlarda zombileri avladıkları yerler daha detaylı şekilde anlatılmış olsa daha iyi olurdu. Üstünkörü anlatımı seven birisi değilim. Ve sanırım son olarak söylemem gereken şey kitabın sonunu hiç sevmediğim. Hayatta kalan insanların bunu hakettiğini düşünmüyorum. Ölmemesi gereken karakterler öldü bana göre.