7/10
·352 syf.··
2015 74. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Eylül 2015 00:00
Kitabı başlarda çok merak etmiştim sonrasında nedendir bilmem okuma listemden çıkarmıştım. Bundan 1 sene sonra yine durup dururken alıp okumak istedim ve baya memnun kaldığımı söyleyebilirim. Yazarın anlatımı gayet akıcı ve genel anlamda eğlenceliydi. İşte tek sorun çevirisiydi. Çoğu yerde anlamakta zorlandığım yerler oldu ama okuduğuma pişman değilim.
Biri Sır mı Dedi?Victoria Dahl · Nemesis Kitap · 201433 okunma
·
136 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.