·85 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2022 22:14 Nasıl Öleceğinizi bilmek kadar korkunç bir şey olabilir mi?
Kendinizi idam mahkumunun yerine koyup Kitabı okursanız daha bir anlamlı oluyor. Özellikle duygulandığım kısım; kızının, babasını tanımaması ve ona bayım diye hitap etmesiydi.
Kitabı beğendim. Kısa ve öz bir anlatımı vardı. Elime alıp bir günde bitirebileceğim tarz kitapları okumayı seviyorum. O yüzden bu kitap güzeldi. Tavsiye ederim, herkese iyi okumalar.