İlginç bir kitaptı.Savaşın yıktığı hayatlar anlatılmış. Savaşta oğlunu ve pek cok akrabasını kaybeden Neval artık o köyde erkek kalmadığına ve kadınların sadece kız doğurduğuna inanmakta, bir oğlu olursa bu döngünün kırılacağına, savaşın etkisinden kurtulup eski mutlu günlerine döneceklerine inanmaktadır.