Öncelikle kitap resmen akıp gitti elimde çok akıcıydı. Emre Gül'den okuduğum ilk kitaptı ve şu anlık da tek kitap :D. Ekin karakteri benim en sevdiğim karakter olabilir ama Yekta'ya o kadar sinir oldum ki anlatamam çok ukala davranması ve kendini fazla beğenmiş olması baya sinir bozucu. Ama bu kitabın okunmasında bir engel değil kesinlikle. Tam tersine farklı bir hava katmış bence 2. Si de çıkmış henüz okuyamadim ama en kisa zamanda alıp okumayı düşünüyorum.
10/8
Emre GülYalancılar ve YabancılarYalancılar ve Yabancılar II