Tüm romanların atası başlangıç noktası olarak gösterilir Don Kişot..Orta okulda iken aynı kitabın sadeleştirilmiş halini okumuştum açıkçası 2 cildini okuyunca fark ettimki sadeleştirmek tam bir katliam...
Hikayemizin kahramanının soyluluğu başka herhangi bir soylu ile bile kıyaslanamaz,son derece sözüne sadık güvenilir korkusuz... Ve daha sayamadığım nice iyi meziyetlere sahip bir kişilik.Aşkına, inancına olan saygısı herşeyden daha üstün her türlü durumda da bunu elinden geldiğince müdafa etmeye çalışıyor.. Don Kişot o tam bir asil,soylu
Sancho Panza da ayrı bir parantez açılacak bir kişilik iyi mi kötü mü,koşullar değerlendirildiğinde sağlıklı ve net bir karar vermek imkansız... Çokta sevdiğim söylenemez
Alın elinize alın okuyun senor don kişotu pişman olmayacağınızdan eminim
Kendimize ait her düşünceye her doğrunuza Dulcinea Del Tobossoya olan aşk gibi bağlı olmanız dileğiyle.