Shakespeare'in en keyif alarak okuduğum kitabı oldu Fırtına... Kral tahta geçmek isteyen kardeşi ve düşmanlarından kaçarken fırtınayla bir adaya düşer öldüğünü sanırlar fakat bir şekilde kral hayatta kalır tahtını geri alır ama onlardan öcünü almaz affeder... çok sürükleyici güzel kitaptı.