Puan vermedi·72 syf.··
2022 10. kitabı
Selamlar efenim:) Bugün çok sevmesemde bi kaç öykü tadında bölümlerin olduğu bir kitapla geldim.Yanlış anlamayın kitabı değil bu türü sevmiyorum. Kısacık ince bir kitap.Bi oturuşta biter diyosunuz.Evet biter biter ama kitabın tadı her oturmada bir başlık okuyunca geliyor.Çünkü her başlıkta hem farklı hemde benzer duyguları yaşayarak okuyorsunuz. Anne üzerine yazılmış olan kitabın en sevdiğim yeri kitap ismiyle aynı olan İçinde Anne Geçen Şarkılar kısmı oldu.Okudukça geçmişe gidiyorsunuz bazen.Bazen de anneye karşı olan duygular artıyor. Kitabın son sayfasını çevirirken tuhaf ama güzel duygularla kapattım. Öyküleri severseniz tercih edebileceğiniz bir kitap ️
1000Kitap
İçinde Anne Geçen ŞarkılarŞadi Oğuzhan · Az Kitap · 202120 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.