İdam edilen bir babanın 50 günlük idam edilme duygusu, izdirabini anlatıyor. Her günün idam ile geçtiğini. Her günün ölüm ile geçtiğini, her günün kızından eşinden ayrılacağını düşünerek geçtiğini vurguluyor. Ölüm nasıl bir şey acılar içinde kıvrılmak mi? Yoksa sessiz sedasız gitmek mi?