Ferhat’a çok kızıyorum; ulan madem dağı delecek gücün var niye kaçırmıyorsun kızı. Bu kadar zahmete ne gerek var?
Düşünce
·1 alıntı·
1.063 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ömer Balkan
Gönderi Sahibi
Kesinlikle ama bu kadar gücü varken gerek varmıydı acaba ?