Sonsuzluğa uzanan bir kitap cehennemi düşünün. Çıkışı yok. Düşüş var bu kütüphanede sadece, sonsuzluğa düşüş o da. Kendi yaşam öykünüzü bulduğunuz zaman kurtulabilirsiniz ama bu sayısız kitaplar ve kütüphaneler arasında imkansız. Ölüm yok sürekli yeniden dirilirsiniz. Yemek sınırsız ve ne isterseniz. İnsanlar milyonlarca yıl yaşıyor sadece. Ve arayış, düşüş sonsuza kadar sürüyor. Dibe ulaşamadan. Mutlaka okunmalı diyebilirim.