·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2021 23:51 İkinci sınıf bir Türk filmi gibi bir şeydi . Kesinlikle vakit kaybından başka bir şey değil. Acaba sadece ben mi böyle düşünüyorum diye yorumlara baktım ama ben yine insaflı davranmışım inceleme yaparken . . . !
Herkes benim on katım gömmüş kitabı. Çıkarıp çıkarıp tekrar gömmüşler demek isterdim ama inanın çıkarmadan gömmeye devam etmişler :)
Yıldız Tilbe'nin yazdığı , hayat hikayesi falan demişler ama o şarkıları yazan kadının bu kadar kötü bir kitap yazacağını düşünmüyorum . . . !