yeraltından notlar , ezilenler (dostoyevski)
kamelyalı kadın (alexander dumas jr?)
aşkın celladı (irvin yalom)
günübirlik hayatlar (irvin yalom)
nana - emile zola (ince değil -orta kalınlık- ama akıyor.)
ihsan oktay anar'ın bütün kitapları. galiz kahraman kitabı inceciktir.
pinhan,mahrem,araf -elif şafak
kreutzer sonat tolstoy -herkese önerdiğm,ucuz olduğunu tahmin ettiğim bir kitap- bir de ivan ilyiç'in ölümü.. İkisi de ince çok da güzel kitaplar (hem akıcı hem de düşündürücü)
stefan zweig karmaşık duygular -orta kalınlıkta- (bu kitabın son hikayesini ve bir yüregin çöküşü hikayesini özellikle çok severim.) , bir kadının yaşamından 24 saat , korku , çöküş ?? bir de sabırsız yürek kitabını çok severim. ayni mantık yine, akıyor ve düşündürtüyor; ama orta kalınlıkta,ince sayılmaz.