·64 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2022 22:20 Kitabın konular çok etrafa saçılmış. Bu kadar kısa yazılıp bu kadar dağınık konu anlatılması insanı kitaptan koparıyor. Ve yazar gerçeklikten biraz uzak dünyada yaşıyor gibi. Kitabın konular çok etrafa saçılmış.
"Düşünce özgürlüğü olmadan edebi deha olmaz." derken neyi kastettiğini anlayamadım. Eğer kastı düşünce özgürlüğü olmadan edebi deha ortaya çıkmaz ise bu tam anlamıyla yanlış bir önerme. Asıl düşünce özgürlüğünün olmadığı ve kısıtlı imkanların olduğu yerlerde dehalar ve üstün kişilikler ortaya çıkar.
Kısaca tekrar okuyacağım bir kitap değil. Beni yeterince beslemedi. Bazı kendi ile çeliştiği şeyleri de havada bırakmış.