Ufuk koçak abi bence ornek alınmadı gereken bir kişi. Kitapta ufuk avının enkaz altında yaşadıkları psikojisi en kazadan sonraki hayati gayet açık ve resimlerle anlatması kitabi güzel hale getirilmiştir. Ben iki kere okudum yine daha fazla arada kurcalayacagim kitaplardan fazla spoiler vermeden tavsiye ederim inşallah bir gün bir imza gününde karşılaşırız ufuk abi