İncelemelerde de farkettim ki bu kitap hakkındaki düşüncelerimde yalnız değilim.Öncelikle yazarımız sadece 20 yaşında olmasına rağmen Pegasus yayınlarından kitap çıkarabilen ilk Türk yazar ünvanını aldı. Kendi emeğiyle aldı bu konuda yazarı tebrik etmek gerek ama Türkiye' de hakkı sayılan bir çok deneyimli yazar varken bu ünvanın wattpad yazarına verilmesi açıkçası bana koydu.Kitaptaki betimlemeleri çoğu kişinin aksine beğendim.Karakterler konusuna değinecek olursak Ediz karakterine hayran olmamak elde değil ama Doğa'nın gözünden bakarsak.Bunun yanı sıra bazı yerlerde tutarsızlıklar ve anlatım bozuklukları da bulunmakta.Bunları cok önmesemedim ama kitapta yer alan bazı cümleler kitabın (betimlemelerin) bende bıraktığı etkiyi adeta yerle bir etti.Hiçbir erkek bir kıza karşı "Sen benimsin...Sana biri mi tecavüz edecek? Ben yaparım." gibi bir cümle kullanamaz ve okuyucuların çoğunun WATTPAD te okuyarak aldığını da göz önünde bulundurursak yaş grubu 10u bile bulmakta.
Bana göre yazar yeteneklerini farklı bir eserde ve çok daha farklı bir konuyla gösterirse daha iyi olacaktır.