·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2022 11:36 Güzel bir hikaye daha sona erdi..Akıcı ilginç ve kimi zaman şaşırtıcı bir kitapti..Eninde sonunda insan kendi gerçeğini buluyoru çok güzel anlattı..sonlara doğru denizkızı meselesini gereksiz bulsamda okunmaya değer ve okurken haz alacaginiz bir roman..