·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2022 00:00 Kitabı okumadan ilerleyişinin tahmin edilemez olduğunu duyduğumdan katil için en olmayacak karakterleri seçtim ve devam ettim ama yazar ‘Bileceğini zannettin değil mi?’ deyip şoklardan şoka soktu. Asla ama asla tahmin etmediğim gibi ilerledi ve nasıl yani diyerek kitabı bitirdim. Çokça polisiye/gerilim okumuşluğum var ve karakterler orjinaldi. Üç bakış açısı var;adam, kadın ve katil olarak ayrılmış. Yazım dili yormuyor ve akıcıydı.
Polisiye/gerilim türünde kesinlikle tavsiyedir.