#Kurdî
dibişire ey yare. weke heyve,wek tave. we're kulilke bihare. we're canam de were. "gülümsüyor ey yarım. ay gibi,güneş gibi. gel bahar çiçeğim. gel canım hadi gel."
Müzik
··1 alıntı·
3.691 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende çok güzel bir insan sayesinde tanışmıştım.Mem Ararat ile nasıl da yüreğe dokunur o ses o ezgiler sözlerini anlamasam da💐💐
Yenge şanslı 😆🌹 güzel şiir yazıyorsun
Teşekkürler hanimefndi 😁🌼🌼🫀
Gel canım hadi gel...🖤