İɴᴛꜱᴀɢʀᴀᴍ/sєksєnlíkkєdєr
@80likkeder · 4yıl
Takip Et
#Kurdî
dibişire ey yare. weke heyve,wek tave. we're kulilke bihare. we're canam de were. "gülümsüyor ey yarım. ay gibi,güneş gibi. gel bahar çiçeğim. gel canım hadi gel."
Müzik
135 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
3.691 Gösterim
8 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
gülcan
Bende çok güzel bir insan sayesinde tanışmıştım.Mem Ararat ile nasıl da yüreğe dokunur o ses o ezgiler sözlerini anlamasam da💐💐
2
Leyla
Yenge şanslı 😆🌹 güzel şiir yazıyorsun
3
Önceki 2 yanıtı göster
İɴᴛꜱᴀɢʀᴀᴍ/sєksєnlíkkєdєr
Gönderi Sahibi
Teşekkürler hanimefndi 😁🌼🌼🫀
1
Gizle
Sümeyye Erdoğan
Gel canım hadi gel...🖤
2