Elif
@el1f_03l · 4yıl
Takip Et
Madem beni sevmiyor o zaman neden benimle aynı oksijeni soluyor?
Anket
41 beğeni
·
1 paylaşım
·
2 alıntı
·
810 Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
İZMİR
gerzek işte git intihar et dimi ama eder miğğ hayatı pek tatlı etmeğzz
1
Elif
Gönderi Sahibi
Evet ya dnfbmebwfds
2
Gizle
liddy
Bitki olmadığına göre ve karbondioksit soluyamayacağına göre aynı oksijeni solumanız gayet doğal. Seni sevmiyor yani tatlım, kandırma kendini.
Can
Ayhhh doğru neden yaşıyor kiiğ
3
Önceki 4 yanıtı göster
Elif
Gönderi Sahibi
Aferinğ nfbmsfds
2
Gizle
esmin
bu bir gerekçe mi?
Önceki 2 yanıtı göster
Elif
Gönderi Sahibi
Gerekçe olup olmaması ile ilgilenmiyorum, hoşuma gitti paylaştım benimle zerre alakası yok.
1
Gizle
ABDULCENAP
O oksijen soluyor ben zehir