Madem beni sevmiyor o zaman neden benimle aynı oksijeni soluyor?
Anket
··2 alıntı·
810 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
gerzek işte git intihar et dimi ama eder miğğ hayatı pek tatlı etmeğzz
Elif
Gönderi Sahibi
Evet ya dnfbmebwfds
Bitki olmadığına göre ve karbondioksit soluyamayacağına göre aynı oksijeni solumanız gayet doğal. Seni sevmiyor yani tatlım, kandırma kendini.
Ayhhh doğru neden yaşıyor kiiğ
Elif
Gönderi Sahibi
Aferinğ nfbmsfds
bu bir gerekçe mi?
Elif
Gönderi Sahibi
Gerekçe olup olmaması ile ilgilenmiyorum, hoşuma gitti paylaştım benimle zerre alakası yok.
O oksijen soluyor ben zehir