Gökyüzünün mavi olup Güneşin sarı olduğu dünyada Fenerbahçeli olmamak büyük ayıp `💙💛
Fenerbahçe
··1 alıntı·
5bin Gösterim
33 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sarı lacivert değil miydi FB formaları değişti mi yoksa
Yok sorun değil
Güneşin sarı doğup, Kırmızı battığı dünyada Galatasaray'ı tutmamak büyük ayıp ❤️💛
Fenerbahçe dedik mi akan sular durur 💛♾️💙
Kralsın bacım çokk yaşa sonuna kadar haklısın💛💙💛💙