Kitaba okumadan önce yargılı şekilde bakmıştım. Okuyunca kitap kahramanları gibi yanıldığımı anladım. Aşkın önüne geçen engel olan şeyler ya da birilerin var olmadan da kendilerine geç kalmanın nedeni ön yargılarında olduğunu anlatan ve bu yargının aşka nezaket saygılı bir biçimde nasıl dönüştüğünü anlatan güzel bir hikaye