İnsan ilişkileri herkesin yaptığını sanacak kadar basit, etkili yapmadığını bilecek kadar derin bir konudur. Ben bu kitapta "Yanlış Anlaşılma" konusunun hayatımda olması gerekenden daha az yer kaplaması için okumuştum ancak bana özellikle sınıf öğretmenliği yaparken oluşabilecek sorunları ortadan kaldırabilecek birçok yanıt verdi. Kesinlikle bu yazarın geri kalan kitaplarını da okumaya ihtiyacım var hissinde beni ikna etti