·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mayıs 2022 16:18 İlk yorumu ben yazayım bari.Kitap gerek konusu,gerek anlatımı ile harika.Yazar İstanbul'un işgal yıllarını boyacı Veli'nin gözüyle o kadar güzel anlatıyor ki,okumuyor sanki o devirde yaşıyorsunuz.Beni tek rahatsız eden bir Galatasaray'lı olarak Fenerbahçe'nin Harrington KUpası macerası oldu.Kesinlikle kütüphanenizde olmalı derim...