Keyif alarak okuduğum şiir kitaplarından biri oldu. Yazarımızın kalemini, dilini çok beğendim. Ara ara açıp okuyacağım türden. Buram buram yaşanmışlık kokuyor.
Size beğendiğim şiirlerden bir tanesini bırakıyorum.
'İnsan bazen
En çok kendi ile yüzleşmekten korkar
En çok kendinden kaçar
En çok yalanı kendine söyler
En çok kendine hata yapar
En çok kendini hırpalar
Herkese yeter kendine yetemezmiş'