·680 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mayıs 2022 00:00 Varoluş krizine giren bir adam, hayatının anlamını arıyor. Sende okurken onunla beraber sorguluyorsun hayatı. Hayatın anlamını buluyor mu? Kendine göre bulamıyor. Hiçlik sendromuna tutuluyor. Ama bana sorarsanız hayatının anlamını yazmakta ve hayal kurmakta bulmuş. Çünkü onu bu buhrandan bu ikisi kurtarıyor. Hayata tutunamadığını düşünüyor. Yalnızlığı seviyor. Fakat yalnızlığa sürüklendiği için seviyor. Diğer insanlarla arasında hep bir mesafe var. Ve sanki yabancı bir dünyadan gelmişcesine hissediyor onların arasında. Bu yüzden hayallere vuruyor kendini. Ve bu güzel eseri yabancıladığı bu dünyaya, yabancı olan biz değerli tutunamayanlara bırakıp aramızdan ayrılıyor. Roman değil, yazılarının toplandığı bir kitap. Felsefeye ilgi duymayan ve gerçekleri farketmeye yüreği yetmeyen sıkılabilir bu kitaptan.
Pessoa'da kendimi buldum. İyi okumalar.