αdα
@sktrlan_
Takip Et
Kuzey Kore'de intahar etmenin cezası idammış olm bunlardan zeka akmıyor fışkırıyor skskdsks
75 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
1.693 Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
ABDULCENAP
Olum kafamın içinde milyon tane sorun var nasıl güldürdün beni 😁
4
αdα
Gönderi Sahibi
Ne mutlu bana 🤓
2
Gizle
Ela
Kova tut sanada lazım d.
1
Önceki 9 yanıtı göster
αdα
Gönderi Sahibi
:D
Gizle
Beratinizzz
Diyosun
1
αdα
Gönderi Sahibi
Ben demiyom onlar diyo 😹
1
6 yanıtı göster
Gizle
Veronika
Ya ölmezsee?
1
αdα
Gönderi Sahibi
İntihara kalkışmak onlarda idam sebebiymiş bi kişi idam ederse ölmezse kendini öldü bilsin ülke kendisi öldürüyor
1
Veronika
Lan saçma?
1
αdα
Gönderi Sahibi
Dimi lsjskakssj
1
Gizle
Sisyphos
İntihar etmeye çalışıp başaramayınca*
2
αdα
Gönderi Sahibi
Bir nevi intahara yardım 😹
1
Sisyphos
Evet dndj ülkenin kuralları epey katı milletin saç stiline bile karışıyorlar sadece belirlenen modellerden birini yaptırabilirler
1
αdα
Gönderi Sahibi
Uyy o ne biçim kural
1
Gizle
İleri