Herkese yeni bir kitap yorumuyla merhaba
Yıl 2050 hastalıklar bitmiş, açlık, savaş bütün insanlar barış içinde yaşıyor..
Dünya Gaya denilen genel zeka sistemi denile bir makinenin kontrolu altında
Ve Sofya burda çalışmak üzere davet alır.
Gaya'nin merkezine gittiğinde bir şeylerin yanlış olduğunu insan ırkının zekasının da bir ust düzeye sahip bir Gaya vardır karşısında.
Kitapta anlatılan gelecekten biraz ürkmedim degil
Çünkü teknoloji çağı ilerledikçe o dönemleri gidecek gibi görünüyor
Düşünsenize yiyeceğiniz yemege kadar Gaya karar veriyor her sey onun kontrolü altinda olduğunu?
Ben daha çok Sofiya'nın daha çok mücadele etmesini isterdim
Hissettiklerini anlatmış gibi geldi bana
Son derece merak ettiriyor acaba Sofia neler yapacak diye
Yalın akıcı bir dile sahip