Hayvan dilinden yazılmış kitapları nedense çok seviyorum. Özlem Anar da bunu çok iyi yapmış. Kediyi içselleştirmek, onun gibi düşünüp yazmak hiç kolay bir iş değil bence. Üstelik ortaya çok eğlenceli bir eser çıkmış. Mitoloji ve felsefeyle desteklediği masala da ayriyeten bayıldım. Galiba bu kitabı da evdeki herkese okutacağım