Öncelikle selaaaammm. Umarım iyisinizdirrr. Size N.G Kabal'ın kaleme aldığı Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik serisinin birinci kitabı ile karşınızdayımm. Öncelikle ben kitabı çok beğendiğimi dile getirmek istiyorum. Gerçekten akıcı bir dili vardı. Kabal'ın kitapları genellikle tadında olunacak kitaplardır. Yani demek istediğim, bu tür kitaplar bir günde bitirilebilecek kitaplar değildir. Bu benim düşüncem. Tadını çıkara çıkara okunacak bir kitaptı. Konusu gayet başarılı düşünülmüş bir kitaptı. Kitapta Elamental adında farklı bir evren var. Bu evrende farklı krallıklar bulunuyor, bu krallıklar; hava , ateş , toprak ve yıkılmış olan su krallığı. Bu krallıklar burçlara göre ayrılıyor. Başrol kızımız Nova bir balık burcu. Nova anne sevgisi görmemiş, babasına tutunan ve dedesini çok seven bir kız. Herkes Elamental diyarının olduğuna inanırken Nova inanmaz. Bir gün okuldayken en yakın arkadaşı Ayzer ve diğer bissürü insan ile Elemantel'e götürülür. Aslında öğrenirler ki en yakın arkadaşı Ayzer toprak varisi ve Nova ise yıkılmış bir krallık olan su krallığının varisi. Anlatabileceklerim bu kadarrrr. Maalesef dijital platform üzerinden okunabilen bir kitap değil. Kesinlikle şiddetle önerdiğim bir kitap. Kitaba 10/10 puan veriyorum. İyi günler kendinize iyi bakınnn.