Ben cok ama çok sevdim. Çocuklar için felsefeye giriş bir kitap. Ama o cocuklar ortaokul lise seviyesi sanırım. Ya da ben biraz geriyim bu konuda. Aklın diğer canlilardakinden farkli olarak insandaki ehemmiyeti, tefekkürün insanı götürdüğü yollar. Kısacası sorgulamanın nasıl ilerlediğini ya da nasil ilerlemesi gerektiğini de ogreten harika bir ozkan oze kitabi. Not. Cizimler bir harika. Bayıldım.