Nereden başlayacağımı inanin ki bilmiyorum.o kadar güzel bir kitaptı ki kelimeler kifayetsiz kalıyor.Açıkçası benim çok etkilendiğim bir kitaptı çünkü; her türlü insanı anlatan,bulunduran bir kitap.Empati duygunuzu geliştiricek,olaylara farklı açıdan bakmanızı sağlayacak,ve vicdanınızı güçleniricek bir kitap.Karakterler o kadar zor şeyler yaşamış ki Sanki siz yaşamışsınız gibi okuyorsunuz.Ben kitabı elime aldım ve 1 günde okudum.Hatta bırakmadığım için sabahladım o derece yani .Helin,yankı,mutlu,lal,bartukıç,koza.. Hepsi mükemmel karakterlerdi.Okurken yaşadığım bir kitaptı ve bence herkesin kitaplığında olması gereken bir kitap.Ayrıca Aslı arslan.. Çok samimi bir yazar ve çok seviyorum.Umarım en yakın zamanda okursunuz