Sokak Nöbetçileri
10/10
·720 syf.··
Beğendi
·
2022 8. kitabı
Nereden başlayacağımı inanin ki bilmiyorum.o kadar güzel bir kitaptı ki kelimeler kifayetsiz kalıyor.Açıkçası benim çok etkilendiğim bir kitaptı çünkü; her türlü insanı anlatan,bulunduran bir kitap.Empati duygunuzu geliştiricek,olaylara farklı açıdan bakmanızı sağlayacak,ve vicdanınızı güçleniricek bir kitap.Karakterler o kadar zor şeyler yaşamış ki Sanki siz yaşamışsınız gibi okuyorsunuz.Ben kitabı elime aldım ve 1 günde okudum.Hatta bırakmadığım için sabahladım o derece yani .Helin,yankı,mutlu,lal,bartukıç,koza.. Hepsi mükemmel karakterlerdi.Okurken yaşadığım bir kitaptı ve bence herkesin kitaplığında olması gereken bir kitap.Ayrıca Aslı arslan.. Çok samimi bir yazar ve çok seviyorum.Umarım en yakın zamanda okursunuz
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
··
130 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.